czwartek, 2 lutego 2012

31.

Nareszcie. Święty spokój z sesją.
Poprawka była dzisiaj, wyniki znane od razu. Zdałam, to najważniejsze. Ale system oceniania mnie zaskoczył. Na poprawce ma się tylko 3. Nie wiedziałam. Może dlatego, że to dopiero moja druga poprawka przez okres trzech lat była? Tak jak mówię, najważniejsze, że zdane.
Teraz ferie.
I dużo czasu dla siebie- nareszcie. W planach lenienie się i jeszcze raz lenienie się.
Zajęcia zaczynają się dopiero 14 lutego, więc jeszcze dużo czasu. Plan już jest gotowy. Nawet całkiem fajny- nie siedzimy tym razem na zajęciach do 20, jak to miało miejsce w tamtym semestrze.
Powoli zaczynam myśleć co dalej. W końcu niedługo obrona, a co potem. Myślałam, żeby skończyć na licencjacie, ale K. namawia mnie, żebym poszła dalej na magistra. Jeśli bym się zdecydowała to chyba wybrałabym wtedy drugi kierunek, pedagogikę o specjalności socjoterapia i promocja zdrowia. Nawet dzwoniłam już do wydziału i pytałam, czy można iść na magisterkę z tego kierunku, jeśli licencjat ma się z mojego i podobno nie ma przeciwwskazań, także mam nad czym myśleć.

13 komentarzy:

  1. Ważne, że zdane :) U nas jak z założenia są 3 terminy, to ewentualną karą za zdanie w innym niż pierwszy jest obniżenie oceny o 0.5. Ale z kolokwiów się zdarza, że jeśli termin jest przewidziany jeden, to poprawka może być max na 3 i często w pierwszym terminie egzaminu z tego przedmiotu.

    Ale Ci zazdroszczę tego wolnego :) Ja jeszcze się męczę, a potem będę latać z indeksami...
    Jeżeli Cię to interesuje to warto tego magistra zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że zdałaś:) to teraz udanych ferii życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe znowu zmieniłaś szablon i nie mogłam znaleźć komentarzy :d
    gratuluję zaliczenia:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gratuluje;) hmmm w końcu odpoczynek;p
    a co do popraw to u mnie da się nawet z poprawy 5dostać... więc jakoś to u Ciebie dziwnie...
    no ale ważne że zdane:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana a jaki kierunek teraz studiujesz ?
    ja pamiętam jak jeden z profesorów na pierwszym roku powiedział nam : proszę was nie kończcie na licencjacie, dacie radę jeszcze dwa lata!
    i popieram go ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tomaszowa:

    aktualnie kończę kosmetologię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana a co studiujesz? Bo ja też się zastanawiam nad magistrem z pedagogiki, ale jestem na administracji :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się w tym roku bronię i na magisterkę się wybieram z pedagogiki opiekuńczej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie nie ma sensu kończyć na licencjacie, bo to tak naprawdę nic nam nie daje:)

    Leń się ile się da:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana najważniejsze że zdałaś:)) ja tez byum sie chciała tak polenić przez kilka dni.. Marzyć fajna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli masz możliwość to idź dalej, wiedzy na plecach nie nosisz i nikt Ci jej nie zabierze:) Po przerwie trudno się zmobilizować do powrotu na studia więc najlepiej iść za ciosem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty leniuszku :P o ja jaka jestes stara :P haha wiem kto to mowi ;P ajj no to zycze udanego swietowania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najprawdopodobniej spóźnione, ale mimo wszystko... wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Dziękuję za poświęcony mi czas. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz słowo od siebie.(jeśli nie jesteś z bloggera, proszę o pozostawianie swoich adresów, żebym mogła zajrzeć również do Ciebie).
Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy użytkowników anonimowych, jak również komentarzy chamskich, wulgarnych i cechujących się brakiem kultury.