piątek, 17 lutego 2012

36.

Dzisiaj jest siedemnasty. I nasza kolejna miesiącznica. Już dziewiąta. Coraz bardziej zbliżamy się do roku. Czas tak szybko leci, a z każdym dniem kocham go coraz bardziej.
Z okazji tej naszej małej miesięcznicy wybieramy się dzisiaj na krótki zimowy spacer, a potem na gorącą czekoladę.

Pierwszy tydzień uczelniany zakończony. Nie obyło się bez przygód w postaci opóźnień pociągów i tysiąca telefonów, czy dojadę na ćwiczenia, czy nie. Był też foch pani bibliotekarki na mnie i przemoczone buty. Wesoło.

Przeziębiłam się. Przez te buty chyba.
Kicham.
Smarkam.
Nic nie słyszę, bo mam zatkane uszy.
Gardło czerwone jak się patrzy. Muszę się kurować!

Weekend spędzę pod kołdrą. Ale do towarzystwa wezmę sobie Krzysia. :P

Miłego weekendu kochane! :)

21 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę :) kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka:) Nie zaraź Krzysia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłego kurowania się :-))))) Zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chora ;) kicham, smarkam, kaszle :) Tak samo jak ty :D Zdrówka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. a My jutro mamy miesięcznicę, 8 m-cy po ślubie :-) Tej RAZEM już nawet nie liczę.. ;D

    Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuruj się i zdrówka życzę! Też spędzę weekend i najbliższe dni w łóżku, więc łączę się w bólu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejnych, jeszcze wspanialszych! Znam to uczucie, kochania kogoś codziennie coraz mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie podobnie.. na szczęście w tym roku kupiłam sobie porządne buty i ciepło mi w stopy.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przekichany weekend :( Życzę dużo zdrówka i szybkiego powrotu do sił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, te smarkate lata... wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. to wracaj szybko do zdrowka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo zdrowia:)! Jak to ostatnio stwierdziłam zima jest piękna ale na obrazku a nie w praktyce;] Miłego:)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O tak, zimowe obrazki są fajne, ale w praktyce to już niekoniecznie :D

      Usuń
  13. haha sama chora i jeszcze chce by chlopak byl chory a kto Wam herbatke bedzie podawal:P no ale razem milej sie spedza czas a moze i choruje;P duzo zdrowka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta ciapa jest okropna masakra... Dorze że już dziś wszystko prawie stopniało. Weekend zapowiadał wam się ciekawie więc czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już niedługo, coraz bliżej, 3 miesiące :D A pani bibliotekarka o co ma focha? :) Ja bym nie liczyła na punktualność pociągów, no chyba, że dojeżdżasz szynobusem to jeszcze jeszcze...wracaj do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co to miesiącznica?

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Dziękuję za poświęcony mi czas. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz słowo od siebie.(jeśli nie jesteś z bloggera, proszę o pozostawianie swoich adresów, żebym mogła zajrzeć również do Ciebie).
Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy użytkowników anonimowych, jak również komentarzy chamskich, wulgarnych i cechujących się brakiem kultury.